معرفی بهترین گن لیپوماتیک برای بعد عمل جراحی

جراحان همواره توصیه دارند که افراد بعد از انجام عمل هایی مانند لیپوماتیک و لیپوساکشن، در محل تحت جراحی از گن کششی استفاده کنند. ممکن است برخی افراد این توصیه‌ را نادیده بگیرند، اما اگر از مزایای گن های لیپوساکشن مطلع باشند در می یابند که استفاده از این گن ها تا چه اندازه می تواند نتایج جراحی را تغییر دهد. پوشیدن این گن ها باعث توزیع فشار یکنواخت در ناحیه مد نظر می شود. این فشار باعث صاف شدن سطح بدن و ایجاد چسبندگی بیشتر بین پوست و بافت زیرین آن می شود. توصیه می شود در هفته اول به طور تمام وقت از گن استفاده شود. در حین دوش گرفتن باید آن را جدا کرده و پس از آن دوباره پوشیده شود. به طور میانگین در تمام عمل های لیپوساکشن باید به مدت 8 الی 10 هفته از گن استفاده شود. فرد می تواند پس از گذشت چند هفته به طور موقت لباس مخصوص لیپوساکشن را با دیگر لباس ها تعویض کند اما باید دقت داشت که زمان استفاده نکردن از گن ها طولانی نشود. در هنگام خواب بهتر است این لباس بر تن باشد. گن مخصوص لیپوساکشن باعث خروج ترشحات اضافی از طریق برش های جراحی می شود. استفاده از گن بعد از لیپوساکشن باعث تحریک کلاژن سازی در پوست شده و در نتیجه بهبود زودتر زخم ها می شود. تجربه ثابت کرده است افرادی که در دوره نقاهت خود از گن بعد از عمل استفاده کرده اند، دارای پوست صاف و یکنواخت هستند.

 

بهترین گن بعد از جراحی ابدومینوپلاستی، لیپوساکشن و لیپوماتیک شکم، آبدومینوپلاستی، پروتز سینه، ماموپلاستی

بعد از ابدومینوپلاستی، گن پشتی مخصوص است که به منظور حمایت و استحکام دادن به ناحیه شکم و پشت بعد از عمل جراحی ابدومینوپلاستی استفاده می‌شود. این گن باعث کاهش درد و تورم در ناحیه شکم و پشت می‌شود و همچنین به شکل دادن به ناحیه شکم کمک می‌کند. همچنین، گن پشتی مخصوص دارای قسمت‌های قابل تنظیم است که باعث تغییر در سایز و فرم آن می‌شود و باعث راحت‌تر شدن برای بیماران می‌گردد.

 

مزایای استفاده از گن طبی بعد از لیپوماتیک

پوشیدن گن طبی و بهترین گن لیپوماتیک چندین مزیت برای شما خواهد داشت. فشاری که گن به بدن شما وارد می‌کند باعث مزایای زیر می‌شود:

  • کاهش تورم بعد از عمل
  • محدود کردن کبودی و بهبود سریع‌تر آن
  • اطمینان از ظاهر طبیعی بدن
  • افزایش راحتی بیمار در انجام حرکات
  • کاهش خطر بی‌نظمی سطح پوست
  • حفاظت از منطقه تحت درمان

اگرچه لیپوماتیک نیازی به برش‌های جراحی بزرگ ندارد، اما با این حال پوشیدن گن فشاری باعث می‌شود که پوست بهتر بچسبد و زخم راحت‌تر بهبود یابد. با اعمال فشار بر روی قسمتی از بدن که تحت درمان است حرکات بافت‌ها محدود می‌شود. به همین دلیل خطر بروز ناهنجاری‌های سطحی که ممکن است پس از این نوع جراحی رخ دهد نیز کاهش می‌یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.