بهترین ایده های طراحی ویلا

طراحی ویلا و ایده پردازی آن یکی از چالش های مهم در معماری و مخصوصا برای معماران است. ایده هایی که میتواند یک چالش و سبکی پدید آورد تا تمام خواسته های کارفرما را محقق نماید.

بهترین فرصت برای پیاده کردن ایده های معماری خلاقانه و جذاب طراحی ویلا است. فرصتی که در آپارتمان ها، کوچه‌های تنگ و محله‌های پر تراکم وجود ندارد. یک خانه ویلایی را تصور کنید که محوطه باز وسیعی در اطراف خود دارد: آزادی مطلوبی برای اجرای طرح‌های متنوع. طرحهایی که نظر هر رهگذری را جلب می کند و استقلال، زیبایی و خلاقیت را به رخ می کشد.

در ویلاهایی که در بیرون شهرها ساخته می شوند، اجباری به طراحی مکعب گونه و ساده خانه های معمولی وجود ندارد و دست طراح ویلا برای خلق فرمها و طرحهای منحصر به فرد و خلاقانه باز است.

خوشبختانه در عصری زندگی می‌کنیم که پیشرفت‌های چشمگیری در تکنولوژی ساخت و روشهای اجرای سازه های پیچیده درحال انجام است. این موضوع بزرگترین عامل در اجرای ویلاهای خاص است. بدین رو دیگر، اجرای ساختمان هایی با فرم های نامعمول، شیشه بندی های وسیع و کنسولهای بلند، رویا و دور از انتظار نیست.

منبع : https://www.destinationiran.com/fa/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7.htm

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.